پاسخ به مقالات ولی عصر در مورد شهادت فاطمه

سایت ولی عصر برای اثبات افسانه شهادت فاطمه با تحریف و دروغ های فراوان، مقالات زیر را ارائه داده است که جز حرافی و
سر درگم کردن یک شیعه چیزی دیگری نیست. باید گفت که یک شیعه برای اقناع خود، باید منبع و مدرک معتبری داشته باشد و بعد در پی اقناع دیگران برود. شیعه حتی یک دلیل معتبر و یا یک منبع موثق هم در مورد این افسانه ندارد  و بعد از پاسخ مختصر و رد اکاذیب آن ها که در این مقالات ارائه داده اند، موضوع را برای عزیزان روشن خواهیم نمود! 
در پاسخ به مقاله شماره 1 باید گفت که بر خلاف ادعای ولی عصر که گفته است: "اين روايت با چندين سند نقل شده است كه تنها در يكى از آن‌ها «علوان بن داوود» وجود دارد" دروغ محض است و روایتی که به دیگر طریق آمده است منقطع می باشد.در اصل استدلال از جمله "
فوددت أني لم أكن كشفت بيت فاطمة وتركته" یا "لم احرق" می باشد که برای مردود بودن این روایت می توانید به این دو لینک مراجع کنید:
در پاسخ این همه مقالات و حرف های اضافی که سرار از تحریف، دروغ و روایت های جعلی می باشد؛ باید گفت که  آقای آیت الله قزوینی  که خود مدیر و مؤسس سایت ولی عصر است  و شبکه ولایت را هم مدیریت می کند، در مناظره ای که پیرامون شهادت یا وفات  فاطمه در شبکه المستقلة برگذار شد اعتراف نمود که در منابع اهل سنت به جز روایت جوینی هیچ روایت صحیحی پیرامون شهادت فاطمه وجود ندارد و این هم صرف پیشگوی محض است که اگرعدم صحت این روایت هم  ثابت شود دیگر روایتی باقی نخواهد ماند.
این کلیپ از اعتراف ایشان: