جهاد نکاح تهمتی بر اهل سنت

جدیدا مصطلح جدیدی به اسم "جهاد نکاح"  را به اهل سنت نسبت داده اند و سایت ولی عصر مقاله ای را با عنوان "مصاحبه با يکي از فريب خوردگان جهاد نکاح + فيلم و عکس" و مقاله دیگر "فريب دختران تونسي با فتواي کثيف مفتي سعودي" ارائه داده و با حاشیه سازی های زیاد، در نشر این دروغ بزرگ دست و آستین بر زده است. علاوه بر اینکه ادعا شده است، دکتر محمد العريفي  يکي از مدافعان سرسخت “فتواي جهاد نکاح” بود و همچنين با صدور فتوايي از زنان عراقي خواست تا براي “جهاد نکاح” از عراق به سوريه سفر کنند؛ شخص  آیت الله قزوینی نیز در شبکه ولایت دختران بلوچ را به این کار شنیع و غیر مشروع که هیچ جایگاهی در اسلام ندارد متهم نموده است. 
پاسخ مولوی گرگیج به اتهام دکتر قزونی:



ما برای بررسی صحت موضوع به سایت هایی دیگر که این خبر را نقل کرده اند، سری زدیم و عکسی از صفحه تویتتر محمد العریفی را که به اسم فتوای "جهاد نکاح" متشر شده است دیدیم. این دروغ به قدری ناشیانه بوده است که در آن 258 کاراکتر را جا کرده اند و در حالیکه تویتر کنجایش بیشتر از 140 کاراکتر را ندارد.
لینک عکس از تویتتر شیخ محمد العریفی:


لینک اول: http://parssea.org/?p=4081


صفحه رسمی تویتر دکتر محمد عریفی: https://twitter.com/MohamadAlarefe

وب سایت رسمی دکتر محمد عریفی: http://arefe.ws/ar/

دکتر عریفی در شبکه های مختلف از جمله در الجزیرة این اتهام را رد نموده و چنین اعمالی را دور از اسلام دانست و این هم ویدیوی ایشان:

لینک اول:



از ایشان در ردّ این افترا در شبکه نور هم دعوت شد که می توانید توضیحات ایشان را  با ترجمه فارسی اینجا تماشا کنید:


لازم به ذکر است علمای اهل سنت و یا به قول آن ها وهابی ها، در صدور فتوی مثل مراجع تقلید شیعه دست آزاد ندارند و برای فتوی باید از قرآن و سنت استدلال کنند. همچنین نکاحی یا شبیه آن در منابع و حتی در فقه اهل سنت وجود ندارد بلکه مصداق آن را فقط در فقه شیعه می توان پیدا کرد که به آن صیغه نامیده اند. علاوه بر اینکه از صیغه رفع نیاز جنسی حاصل می شود، به اعتقاد  علمای شیعه این کار ثواب خیلی زیادی هم دارد!
نویسنده: رجاء